четверг, 13 февраля 2014 г.

Модуль 4

У цьому модулі я  розпочала  процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я  встановила  навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму  Основні запитання, що формують зміст проекту. У  мене була  можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я  склала  перший варіант плану оцінювання учнів для моєї  теми, а потім створла  засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби  моїх  учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий